Lugn Lördag?

- postat i: Livet
Nja inte precis kanske.
 
Jag har haft fullt upp sedan strax innan 11 i förmiddags ;)
Det blev ju som sagt en sväng på stan och jag kom hem med ett par byxor från Bik Bok.
Ni anar inte hur glad jag blev när jag kunde knäppa byxorna.
Jag var så glad och så solt över mig själv så att jag grät.
Jag vet, jag är en mjukis.
Men det var ett täcken på att allt mitt hårda jobb och slit faktiskt lönar sig :)
 
Så det var det bästa som har hänt idag.
Påvägen hem tänkte jag passa på att handla mina gratis varor som ica student på Ica nära, men de hade inget av de som jag skulle ha :/
Irriterad och frustrerad då jag var så inställd på att äta Kyckling Fajitas idag så vågade jag mig ut på Cykeln "hela" vägen till Ica Maxi i Tornby.
Lite mycket is på vägarna men jag överlevde.
Så jag fick mina varor samt lite bär och frukt som det var extra pris på Ica denna vecka. 10:- för 250gram ;)
 
Nu är kycklingen tinad och jag ska ställa mig i köket :)
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: