Kul

- postat i: Livet
Satte nytt publikrekord i går igen :)
 
89 stycken var inne och läste min blogg i går. Så himla kul tycker jag ^^
 
Jag har nyss vaknat och kan inte somna om. Segt när man är ledig.
Men jag är ju sådan som har svårt att sova på morgonen eller för länge.
 
Så vad ska jag göra på min lediga dag?
 
Jag har inte så mycket inplanerat faktiskt.
Jag har tänkt att gå till gymmet och köra maskinerna på förmiddagen.
Efter det ska jag till Clas Olhssons en sväng och köpa en ny brandvarnare.
Sen blir det ett pass på kvällen på det andra gymmet.
Ska köra Body Attack igen. Är ju typ 3 veckor sedan vi testade det första gången och vi kände att det kan vi väl köra igen :)
 
Så min dag kanske inte är den roligaste men kroppen mår bra av det ;)
 
Så nu blir det att fixa frukost.
Det ska bli lite thé med honung och knäcke med tonfiskröra :)
 
Ha en fin förmiddag 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: