Invägning!

- postat i: Vikten
Nu har det gått exakt 4 veckor sedan mitt första pass på Actic och jag börjar få in en bra rutin på min träning.
Det syns även på vågen ;)
 
Vad visar vågen denna veckan?
Förra veckan stod den på 108,4 kilo. I måndags vägade jag mig också, då visade den 108,1 kilo.
 
Idag visar den 107,3 kilo!
 

Riktigt nice. Mitt mål var att komma ner till 107, något och det gjorde jag. Nästa veckas mål är att vågen ska visa 106,5 eller mindre. Vilket är minst 0,8 kilo.
 
Hittills har jag klarat 1,5 kilo, 2,1 kilo och 1,1 kilo på en vecka så jag borde klara 0,8. Fast ett kilo är ännu bättre ;)
 
Bra start på morgonen. Jag är skit nöjd så länge det står minus på vågen. Jag har inte vägt så här lite sedan typ ett år tillbaka ;)
 
Keep up the good work
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: