Invägning!

- postat i: Livet, Vikten
God morgon på er!
Då är det fredag igen, vilket betyder invägning för min del.
Visserligen fuskade jag i början av veckan men men :P
 
Jag hade ganska höga förhoppningar eftersom jag gick ner 1 kilo på bara ett par dagar. 
Så vad visade vågen idag?
 
106,0 kilo!
 

Jag har alltså gått ner 1,3 kilo sedan förra veckan.
Självklart hade jag hoppats på mer.
 
Men jag har en fråga till er där ute som ni kanske kan svara på?
Jag gick ju ner mer i början av veckan/helgen och då hade jag två vilodagar från gymmet i rad. Medan nu när jag tränat varje dag så har jag bara gått ner 0,3 kilo. 
Borde jag vila mer? 
Jag menar i viktnedgångsyfte?
 
Sen kanske jag är mer påverkad än vad jag tror av skolan just nu.
Den har varit ganska tuff och jag har mått dåligt över det.
Det har gjort att jag sovit lite dåligt.
 
Men det är bara fortsätta kämpa inför nästa veckas invägning ;) Bara 6 kilo kvar till under 100 :D
 
Dock vaknade jag med ont i halsen i dag :( Sitter med en kopp th´och honung och hoppas det ska bli bättre :)

Puss på er så hörs vi senare :)


Sofie

Härligt gumman <3 du är så himla bäst!!

Elin

Mamma som pluggar till pt säger att det är viktigt å vila mellan passen. Det är då som musklerna jobbar som mest å ger mest effekt så vila å träna ungefär lika mkt. Varannan dag typ ;-)

Nils

Gå ner i vikt gör man genom att ligga minus kalorimässig, ingenting annat. Detta görs antingen genom att äta mindre eller röra sig mer, sen är det upp till varje person.

Att du motionerar varje dag kommer absolut inte göra att du slutar gå ner i vikt, så länge du sköter kosten i övrigt.


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: