Invägning!

- postat i: Livet
Idag är det fredag vilket betyder invägning!
 
Jag har gjort en bra vecka på gymmet och med kosten.
6 dagar av 7 har jag tränat! 
Jag har ätit helt okej. Kanske lite för lite i kvällarna :/
 
Men vad visar vågen då?
 
105,2 kilo det vill säga -0,8 kilo.

Sämsta veckan på vågen hittills med annars en av de bästa på gymmet och hemma.
Jag ska vara skit nöjd med 0,8 kilo ner för det är fortfarande åt rätt håll.
Min kropp bygger nya muskler och jobbar hårt och det kommer ta tid för den att bli top trimmad.
 
Det är bara mina hjärnspöken som har präntat in att jag ska väga under 100 innan jag ska till England. Jag behöver revidera det målet till något annat för annars kommer jag bara bli besviken om jag inte når det.
Typ att jag ska köra gymmet minst 3 dagar i veckan fram tills England (om jag inte är sjuk vill säga). Eller att jag ska promenera extra varje dag. Något som jag faktiskt kan styra över bättre. Där det handlar bara om viljan. Vikten kan jag inte styra över på samma sätt lixom.
 
Nä men jag är skit nöjd! Jag har gått ner 6,8 kilo sedan början av året och jag har sammanlagt gått ner 12,8 kilo!
Det är ju f*cking awesome!
Jag har inte vägt så här lite på över 15 månadet tror jag. Så I´m rocking this!
 
Nu ska jag käka frulle ;)
 
Ha en fin dag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: