Hemma kväll

- postat i: Livet
Idag får det faktiskt bli en hemma kväll.
 
Jag ska vila ifrån gymmet för jag har sådan träningsvärk.
Så jag ska mysa framför filmer i soffan hela kvällen.
Kanske jag ska poppa popcorn till det också :)
 
I morse la jag även upp en bild på facebook och jag fick så mycket härliga och peppande kommentarer av mina fina vänner så denna dagen har varit helt fantastiskt tack vare er <3
Jag känner mig så mycket starkare och att jag kan se mina resultat hittills av min träning.
Tack ni är bara för bäst!
 
Detta var förresten bilden :)
 
 
Benen ser jag mycket skillnad på själv plus att midjan blir bara mindre och mindre :)
 
Så i morgon eller på lördag blir det gymmet igen men min kamp är inte bara träning, utan kost också :)
 
Ha en fin kväll mina vänner :)
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: