Hemma igen

- postat i: Livet
Då är jag hemma ifrån gymmet och stan.
 
Det gick sådär på gymmet idag och jag känner mig jätte trött och hänging nu efteråt. 
Kanske för att jag inte tog någon Celsius innan träning :/
 
Just nu känner jag inte alls för att gå och köra ett pass ikväll. Hade det varit Box eller Zumba hade jag gått men jag är inte så förälskad i body Attack.
 
Just nu vill jag bara vara hemma och pyssla. Kanske kolla på en film och bara chilla resten av dagen.
Jag får se hur jag gör senare i eftermiddag.
 
Jag var även inne en sväng på Clas Olhsson och köpte mig en brandvaranare plus att jag äntligen hittade rätt grej till min lampa som jag köpte vid mellandagarna. Så den fick jag med mig hem också.
Ska visa bilder sedan när jag monterat in den :)
 
Nä nu ska jag fick lite krubb.
Jag tänkte göra biffar med gräddsås och brysselkål plus grönsallad ;)
Hoppas det blir gott :)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: