Heja mig!

- postat i: Livet
Fasiken va jag var grym på Spinningen idag.
Jag känner verkligen att jag börjar få in tekniken.
Jag kunde cykla snabbare och även ha mer motstånd.
Men roligast av allt var att jag klarade att stå upp alla "backar" tiden ut.
Innan har inte benen pallat att stå upp så länge, men i dag jävlar ;)
 
Härlig känsla när man känner sig på the top of the world lixom :D
 
CXwork tyckte jag var okej.
Jag har svårt med mina axlar som är svaga och över rörliga i övningar som plankan och liknande.
Ska kolla med min instruktör om han kan ge mig några fler tips på hur jag kan bygga upp dem mer.
Axelpressen har jag ju på mitt gym program men den gör väldigt ont och jag har redan fått gå ner i vikt :/
Hoppas bara att han jobbar i morgon när jag ska till gymmet och köra :)
 
Nu är jag så härligt uppumpad att jag nästan inte orkar något alls:P
Men jag måste få lite mat i magen innan jag däckar helt ;)
Ska göra mina smarriga protein pannkakor med lite yoghurt till :)
 
Hoppas ni får en fin fortsatt kväll :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: