Hej hopp

- postat i: Livet
Nu sitter jag och dricker min Celsius och jag känner mig redan piggare.
 
Vart lite depp pga det dåliga vädret som råder idag men en Celsius peppar alltid upp ;)
Sen hjälpte ju även att mitt Party Lite paket har kommit :D
Hämtade det påvägen hem från skolan. Stort paket att bära hem :D
Känns lite som julafton.
 
Ångrade lite att jag hade köpt så mycket saker, men sedan såg jag min Fontän/Lyckta och det var så värt det.
Älskar den. Sitta och lyssna på det rinnande vattnet är riktigt mysigt :)
 
 
Man kan välja mellan att ha ett litet ljus (som det är på bilden) eller ett blockljus.
 
Jag tände det inte nu då jag strax ska gå till gymmet.
Ska prova på Z! Latin! Jam! (tror jag det heter) för första gången.
Tror det är typ som Zumba, men det märks ;)
 
Så vi får höras senare, om jag inte har grävt ner mig själv i studier.
Måste läsa på hur elektroner hopar mellan Joner i en saltgurka som har kopar och zink i sig. Visst låter mina studier normala :P NOT!
Men men i morgon ska vi börja filma om detta så då måste jag vara påläst :P
 
Ha en fin kväll så kanske vi hörs sen.
 
Puss


Sofie

Gud så fin den var passar verkligen dig plus lite rinnande vatten med mysigt!!!


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: