God lördags morgon

- postat i: Livet
Hoppas ni har sovit gott ni som redan är vakna :)
 
Jag har legat och dragit mig i sängen och kollat på på olika instragram konton. 
Det finns så himla många inspirationskällor för fitness där.
Så nu har jag kommit upp ur sängen och är riktigt taggad för dagen!
 
Något annat man kan göra (som jag tror jag sagt tidigare) googla på bilder.
Här hittade jag en när jag sökte på "fitness words"
 
Se till att motivera dig själv för det gör det lättare att ta det extra steget.
 
Jag kan bli grinig om mina nära och kära "tjatar" på mig att jag ska till gymmet osv så jag mår mycket bättre av att vara motiverad själv!
 
Några andra bilder som är grymt motiverande för mig är "före och efter" bilder.
 
            
 
Galet grymma tjejer alltså!
 
Så vad säger ni!
 
Upp och hoppa så gör vi det bästa utav denna dagen!
 
Puss
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: