God fredagkväll

- postat i: Livet
God kväll på er!
 
Nu är jag äntligen hemma efter många timmar hemifrån idag :)
Typ 15 timmar sedan jag gick hemifrån :P
 
Men det har blivit mycket gjort idag.
Skola
Go lunch
chill på stan
och sist men inte minst 5 timmars jobbande.
 
Jag ska ju även jobba i morgon. Vet inte hur länge det blir ännu men det ger sig. Jag ska vara på plats klockan 7.00 iaf. Blir att gå hemifrån 06.40. Så jag ska typ bara borsta tänderna och hoppa i säng :P
 
Så i morgon blir det tyvärr ingen arobic dance som jag har försökt testa i typ 3 veckor nu men vad gör man inte för sina kollegor och brukare samt pengarna ;)
Jag tycker väldigt mycket om mitt extra knäck så jag ställer gärna upp emellan åt.
 
Nä nu ska jag krypa ner i sängen och vila min rygg efter några timmar sittande rätt upp och ned.
 
Puss och god natt så hörs vi i mon


Sofie

God natt :)


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: