Galet bra!

- postat i: Livet
Idag var vi verkligen galet bra!
Instruktören gav oss ett hårt pass också :)
 
Både jag och Angelica hade lite träningsvärk innan.
Jag kan säga att jag är glad om jag kommer upp ur sängen i morgon.
 
Jag var fan svettig ÖVERALLT! till och med vid knäna var byxorna blöta :P
 
Vi gav allt vi hade och i natt lär vi sova gott.
Fan va bra vi är!
 
Älskar instruktören som ger oss nya utmaningar varje vecka och ser verkligen till att vi blir trötta :)
Sånt är så himla viktigt.
Box ligger helt klart 1:a bland passen på Actic :)
 
                                                    
 
Nu ska jag bara få i mig något att äta. Får nog bli resten av kycklingen. Orkar inte göra något annat :P
Sedan blir det direkt sängen vill jag lova.
 
Natti på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: