Fighter

- postat i: Livet
Idag var vi fighters.
Ingen av oss var speciellt pepp innan, men det är något med box som alltid får igång mig :)
 
Tog i som vanligt men instruktören körde med oss i slutet.
  • 1 minut sit ups typ 40 stycken för mig
  • 1 minut armhävningar typ 20 på knäna för mig
  • 1 minut upp hopp eller squts. ingen aning hur många det blev
  • 1 minut plankan på knäna för mig.
Detta fick vi köra efter 60 minuter box lixom. Och sedan var det ändå 5 minuter kvar.
Trodde jag skulle spy efter dagens träningspass.
 
Men det syns iaf att jag tränat idag ;)
 
 
Armarna är biffiga och flera blodkärl har sprukigt. Även på andra armen men detta syntes tydligast.
Haha härligt när det syns att man har tagit i <3
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan i sängen.
 
God natt på er
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: