Enveten

- postat i: Livet
Jag är så himla enveten ibland asså.
 
Jag tar i när jag tränar och ibland tar jag i lite för hårt och säger inte ifrån och fortsätter.
Så idag har jag lyckats typ sträcka någpn muskler vid högra armbågen.
Så när jag börjer den gör det ont.
Det är lugnt så länge den är rak.
 
Frågade instruktören vad jag kunde göra och jag skulle smötja in med typ tiger balsam efter duschen.
Så det ska jag se till at göra.
 
Men kvällens pass var riktigt kul men ack så jobbigt.
Hade träningsvärk efter gårdagens pass och ville ju inte visa mig svag med en "främling" (körde med en annan idga, då Angelica är bort rest).
Så jag körde riktigt hårt idag.
 
Nu hoppas jag bara att armbågen är bättre tills i morgon för jag SKA köra Zumba ;)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova.
 
Sov så gott så hörs vi i morgon.
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: