Bokar

- postat i: Livet
Har precis suttit och bokat lite pass för nästa vecka.
 
Hade glömt att boka Z! Latin Jam så det var fullt nu.
Tänkte passa på att prova RPM på måndag istället. Det ska tydligen vara ett spinningpass.
 
Sen har jag bokat Box på tisdag, som vanligt. Fast denna veckan blir jag själv då Angelica åker hem till sina föräldrar nästa vecka.
 
På onsdag blir det Zumba igen ;)
Och Torsdag får det bara bli styrka på gymmet då jag inte hinner till spinningpasset :/
 
Så nästa vecka börjar praktiken och man ska palla 100% arbete samt gym och sociallivet blir väl typ gymmet ;)
 
Men nu tror jag att jag ska gå och lägga mig.
Ska upp hyfsat i morgon med så jag ska äntligen testa Arobic Dance vid 11 ;) Efter det får det bli styrka också ;)
 
Sov gott mina vänner :)
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: