5 minuter

- postat i: Livet
Nu har jag 5 minuter till övers innan jag måste gå till gymmet.
Då måste jag ju självklart titta in hos min blogg en sväng :)
 
Dricker samtidigt min älskade Celsius för att komma igång igen.
Kom lixom hem för 9 minuter sedan.
Har hunnit byta om, packa gymväskan, läsa posten. gå på toa, skicka några sms och skriva ett mail.
Hej hej effektiva minuter.
 
4 minuter kvar då.
 
Ikväll ska jag ju köra Spinning. Är faktiskt riktigt laddad inför det.
Mindre laddad inför CXwork som är efter, men det är nog mest för att jag aldrig har testat det innan.
Men det ger sig.
 
3 minuter.
 
Nä nu har jag inget mer att säga innan jag måste gå.
Ska dock kolla messet jag precis fick.
 
Ha en fin kväll så hörs vi senare 
 
<3


Sofie

Heja heja heja <3


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: