2 veckor kvar

- postat i: Livet
Om två veckor är jag typ framme i England :)
Helt galet faktiskt!
 
Jag sitter och skriver ut papper och schema för resan m.m.
Har även fyllt i ett frågeformulär om kursen.
Har även försökt fylla i ett formulär Field Studies men det var många saker som jag inte förstod, så jag har frågat mina läkarkusiner på facebook. Får se om de kanske fattar vad jag ska skriva :P
 
Jag längtar massor tills vi ska åka!
Ska bli så himla kul att komma iväg och göra något annat än vad jag gör nu.
Visst ska jag studera när jag är där, men bara att slippa snön och Linköping för några dagar ska bli så skönt :)
 
Jag googlade lite på Chester och hittade fina bilder på staden :)
 
 
 
Visst ser det mysigt ut :)
 
Nu ska jag fortsätta med att fixa alla papper till resan :)
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: