Lite offline

- postat i: Livet, Träning
Sorry att jag varit dålig på att uppdatera bloggen med lite nya inlägg.
Men när jag jobbar så mycket som jag gör just nu så har jag inte haft mycket ork över till bloggen.
 
Jag har helt enkelt prioriterat träning och sömn före att blogga :P
 
I går hade jag årets sista styrkepass med världens bästa coach :) Så jäkla grymt pass. Tungt, bra teknik och jäkla kul. Har så himla roligt ihop med M :)
Gårdagens pass såg ut så här:
Front böj/squats 10*10*30kg
Bänkpress 6*10*25kg + 10*27,5 + 3*10 "armhävningar". Mina är inte riktiga men jag jobbar på't ;)
Lite paus med varmchoklad för ny energi :P
Chin ups 10*10 och jag ökade flera gånger på vikten så jag kommer inte ihåg exakt.
Avslutning blev olika magövningar. Fy vad jag är dålig på situps och likande övningar. Min rygg pallar verkligen inte.
Avslutade även passet med att testa om jag fortfarande kan komma upp i ringarna. Och det gjorde jga... på andra försöket iaf. Måste ju bibehålla denna kunskap nu :)
Men passet var awesome ^^
 
När jag ändå är inne på min dåliga rygg så måste jag erkänna att jag inte har full följt hela mina plankan utmaning. När jag hade två-tre dagar kvar så tog det stopp. Ryggen säger ifrån. Jag har verkligen försökt men tekniken är så dålig när jag kommer över 1 minut så jag ger upp men klarade ändå mitt stora mål. Ni vet att klara planken 1 minut. Nu ska jag bara fortsätta träna på det så att jag inte blir sämre igen.
 
Idag blev det en löptur som jag varvade med promenad och två längre pauser med vatten, kaffe och tjöt med mina boys på Actic :) You just gotta löööve them :D 
Påvägen hem så frös jag som bara den så när jag kom hem blev det en lån varmdusch :)
 
Nu på kvällen har jag packat lite inför min jul och nyårs resa. Inser att det är lite tajt i väskan. Får säkert packa om lite på Onsdag morgon då jag hade tänkt att få ner datorn i stora väskan också ;)
 
Men nu ska jag ta en lugn film kväll innan sängen kallar. Ska ju jobba i morgon också ;)
 
God jul på er om jag inte skriver i morgon ;)
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: