Work out!

- postat i: Livet
Idag slutade skolan mycket tidigare än vad vi trodde så kunde jag klämma in ett tränings pass :D
 
Känns som en evighet sedan man va på gymmet bara för mina dagar varit så långa. Men jag var ju där i Måndags.
Så vi drog till gymmet A, M och jag. Kul när man är många :)
 
Jag satsade på underkropp. Dvs ben, rumpa, mage och rygg.
När jag körde fjärde och sista setet på mina front squats sa vänster knä ifrån på ett sätt som jag inte tidigare känner igen :/ Gillart inte alls.
Pratade lite med världens bästa coach M (många som börjar på M :P) som tyckte jag skulle träffa en sjukgymnast bara för att kolla upp knät. Jag tror verkligen det kan vara bra för jag vill inte paja min kropp.
 
Så i morgon ska jag se om jag kan hitta en sjukgymnast på Campushallen på Universitetet tänkte jag.
 
Men annars gick det bra på gymmet. Magen och ryggen fick ett riktigt hårt pass och jag gjorde lite andra övningar för benen. Så som insida och utsida lår.
 
Nu ska jag försöka få tag på min far som tydligen ska åka förbi Linköping så jag tycker han kan komma förbi på middag hos mig när han är i krokarna ;)
Får se om han vill svara någon gång :P
 
Senare blir det mer Nolle bestyr ;)
 
Ha en fin kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: