Vill vinna presentkort hos Fitnessguru :)

- postat i: Livet
Denna grymma killen har en tävling på sin blogg där 10 personer kan vinna presentkort hos fitnessguru på 100:- styck :D
 
Självklart vill jag vinna det :)
 
Jag har ju precis handlat för första gången på fitnessguru men är redan helt såld på deras produkter.
 
Här är frågorna man ska svara på:
 
1) Vilket är ditt favoritkosttillskott från Fitnessguru och varför?
2) Vilka länder skickar Fitnessguru till?
3) Komplettera meningen : “One Whey® är ett av Europas mest..“
 
1) Mitt favorit tillskott hittills är One Whey® Choklad Hasselnöt. Jag tycker att den smakar precis som en av mina favorit gottisar, Nötkräm. Eftersom jag inte äter godis så är denna helt underbar att ta som mellanmål eller efter träning :D Måste även testa att baka eller göra fluff med den någon gång :)
2) Fitnessguru skickar till Sverige, Finland, Danmark och Storbritanien. Men jag tror det blir ännu fler länder snart :)
3) “One Whey® är ett av Europas mest... sålda protein med en god smak, snabbt upptag och omatchat pris." Och jag kan verkligen hålla med. Smakerna är fantastiska jämfört med andra protein :)
 
Nu är det bara att hålla tummarna på att jag vinner så jag kan handla ännu mer härligt från www.fitnessguru.se
 
:D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: