Vilken dag :)

- postat i: Livet
Måste faktiskt säga att jag har haft en underbar dag även om jag inte ens har tränat.
Fat shopping räknas nästan som träning ;)
 
Jag är nästan 2500 fattigare men så mycket rikare i annat.
Då räknar jag med hela dagen.
 
Jag har ju ätit lunch och klippthåret också ;)
 
Hittade nämligen en salong som jag tror är nyöppnad på ågatan i Linköping.
De tar bara 160:- för alla klippningar. Så värt!
Blev riktigt nöjd också.
Ville bara fräscha upp håret då jag inte varit hos frissan på ett år.
 
Känns så mycket skönare nu :) Men ingen stor skillnad ;)
 
Vad har jag shoppat då????
 
Flera grjejer som jag faktiskt behöver.
Ex mina hörlurar jag haft när jag sprungit har gått sönder (2par, billig skit från England) så jag skaffade två par nya från Kjell & co. Två par för 228:- helt okej pris tycker jag. Får se vilka jag trivs med bäst.
 
Jag kom även hem med ett par nya löpar skor från Asics. Intersport hade extra pris denna veckan. Ordninarie pris var 1399:- och jag fick dem för 799:- Sparade 500:- 
Mina gamla är lite förstora nu så det kändes bra att lägga de pengarna på vettiga löparskor.
Plus att jag har 30 dagars bytesrätt även om jag sprungit i skorna utomhus. Det är väldigt värt!
 
Sen hade en kompis berättat att HM fått in massa billiga och vettiga träningslinnen. Jag hittade massa snygga och sköna för 99:- styck! Även träningsbhar för 99:- styck. Så från HM kom jag hem med 4 linnen, 2 bhar och 3 par sportstrumpor för 574:- De hade nämligen 100:- rabbat om man handlade för 500:- ;)
As bra!!!
 
Sen passade jag på att köpa ett par nya smaljeans, ni vet mina från BikBok. Jag ville nämligen ha med högmidja men magen får inte riktigt plats i en Large än :/ men då säger kassörskan att du kan ju testa en XL för det finns ju nu. Shit va glad jag blev (även om jag var tvungen att gå upp en storlek, men skit i storleken, huvudsaken är att de passar!) och de satt som en smäck :D
Så ett par jeans för 499:- och då fick man 199:- rabbat på en valfrivara så jag fick med en tröja som då kostade 99:- efter rabbaten. Och handlade man över 500:- fick man ett smycke värt upp till 99:- så ett halsband för 79:- fick följa med också :D
 
Massa bra och snygga saker!!!!
 
Så nu är jag as taggad för att vara snyggast på gymmet i mina nya snygga träningslinnen :D
Och så kan jag vara snygg i skolan med plaggen till höger ;D
 
Vilken lycka med lite shopping va ;)
 
Men jag känner efter en slitig sommar på jobbet och allt detta cyklande så är jag faktiskt värt mig att unna mig lite nytt. Eller vad säger ni???
 
Men nu gäller det att hålla i plånboken ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: