Utnyttja tiden

- postat i: Livet
Jag börjar bli ganska duktig på det.
 
Idag har jag hunnit med ett långt pass på gymmet. aktiv i typ 90 min men lite mycket prat ibland ;)
Idag var det underkroppen igen.
Efter det blev det mera tjötande och lite kaffe på gymmet :) Så va där i typ 3 timmar totalt ;)
 
Efter det gick jag och min vän M och bokade en klipptid till henne.
Följt av att köpa biobiljetter för ikväll. Vi tänkte gå och se Elisium (felstavat?).
Efter det sog vi på stort och käkade lunch på Spice and rice :) Nomnom
 
När vi hade käkat tog vi en vända på bondens egna marknad men vi hittade inget vi var sugna på.
 
Nu är jag hemma och ska strax hoppa in i duschen.
 
Så i kväll blir det först förfest. Sedan hem och piffa till mig.
Sedan blir det Bio följt av utgång :D
 
Toppen dag om ni frågar mig :D
 
Jag och M bokade även squash hallen i morgon 10-11 så vi får lite variation i vår träning ;)
Får se vad mina armar tycker om den idéen i morgon. Har massa träningsvärk i dag ;)
 
Nä nu får jag hoppa in i duschen.
 
Ha det fint så kanske vi hörs senare ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: