Torsdagen den 29 Augusti 2013

- postat i: Livet
God morgon på er där ute!
 
Jag har varit vaken ett tag men mår som man förtjänar. Och nu pratar jag inte om att jag har druckit alkohol.
Men jag åt en hel del skit mat i går :/ Min mage gillar inte det och den är arg idag.
Jag åt ju en Pizza innan jag drog till Munchen Hoben.
Påväg så lät jag mig själv köpa en MilkShake på Donken för att jag var sugen helt enkelt.
Väl inne på Hoben köpte jag en galet god Hamburgare från HG tältet.
Och på vägen hem med nollan stannade vi på Donken (igen!) och jag köpte då en liten pommes och deras nya chicken bites (små runda nuggets typ).
 
Så onödigt mycket mat och bara proppat med skit!
Men ibland är man inte så klok och alla gör vi dumma  val ibland.
Men nu lämnar jag det bakom mig och blickar framåt istället!!!
 
Till något positivt.
Jag var ju med i en blogg tävling hos http://fitnessguru.se/bernhardsson om att vinna 100:- i presentkort hos fitnessguru. Och alla som var med vann :D Så jäkla schysst verkligen :)
Så det passar ju riktigt bra nu när jag nästan testat alla smakerna och snart behöver beställa hem igen ;)
 
De smaker som jag funderar på att beställa hem är dessa:
 
  
 
 
  
 
 
Visst ser de gott ut??? :D
Dock är jag inte säker på om jag ska beställa barsen. Är rädd att jag kommer äta de som godis. Fast jag har ju blivit bättre med min självdisipln. Exempelvis Ceslius dricker jag bara innan träning.
Då kanske jag kunde ha dessa som enbart mellanmål eller efter träning... Hmmm får fundera på den innan jag ska beställa.
 
Så detta blev mina favoriter efter att ha provat nästan alla smaker. De flesta var goda men sedan handlar det ju om vilka som faller än i smak. Jag är en sucker för minst som ni kanske kan förstå ;)
 
Nä nu får jag fixa frukost. Blir hungrig av att kolla på dessa goda protein ;)
 
Vi hörs senare
<3
 
 
 


Amanda

Fast ibland måste man få ha dagar då man äter allt man vill, på nått sätt blir man ju "lycklig" av det också. Bara man inte gör det jämt utan någon gång ibland. Du är duktig Sanna! Nu blev jag också sugen på en milkshake..

Svar: Jo men faktiskt.Kroppen behöver lite variation i kost och träning. Annars vänjer den ju sig bara.
Det är bara min mage som inte mår så bra av snabbmat :P Men smaklökarna tycker väldigt mycket om det :)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: