Torsdagen den 22 Augusti

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Har sovit som en stock inatt igen :)
Riktigt skönt att sova hela natten utan att vakna.
Vaknade vid 7 tiden efter att sovit ca 8 timmar.
 
Nu har jag suttit och pluggat lite. Lite stört kanske men sådan är jag :P
Jag har börjat skriva på min portfolio som vi ska göra i kursen. Det är typ att skriva något varje dag.
Så jag har skrivit lite i den.
 
Nu ska jag äta frukost och till det ska jag ta tag att läsa lite av de vi skulle ha gjort tills både i går och idag.
 
Idag står det bland annat friidrott på schemat. KOmmer bli spännande och ganska kul tror jag.
Vissa delar gillar jag bättre än andra men jag ska köra allt!
Måste pusha mig själv lite ;)
 
Jag måste också komma ihåg att se om jag kunde hitta en sjukgymnast i Campus hallen under vår lunch. Så att jag få mitt knä eller båda uppkollade.
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: