Tisdagen den 6 Augusti

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Som jag skrev igår ska jag jobba idag och det kommer bli en lång dag.
Som tur har jag sovmorgon i morgon :)
 
2 dagar kvar till invägning och jag har klarat två dagar irad utan bullar och kakor på jobbet. 3 dagar kvar!
Det ska jag lyckas med.
Idag ska det inte vara några problem.
Det är kvällspassen som är jobbigast.
Det är mindre att göra och då går tankarna oftast mot gottis skåpet.
Men det är bara att kontrollera sig själv.
 
Vill man att vågen/scannern ska visa under 100 då får man kämpa lite extra.
 
Men något jag är riktigt stolt över är....
92 dagar utan godis och alkohol! 100 är nya målet, men det lär nog bara rulla vidare ;)
Godiset tänker jag inte börja med igen.
Absolut att jag får unna mig lite naturgodis ibland men inte just nu!
 
Men nu kallar jobbet och jag måste cykla iväg.
 
Ha en fin dag!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: