Tisdagen den 27 Augusti 2013

- postat i: Livet
God morgon bloggen!
 
Jag har nyligen gått upp. Har sovit som en stock i natt.
Igår kväll var jag riktigt sliten och trött efter alla timmar i solen så jag somnade strax efter 21.
Och vaknade inte förens klockan ringde 07.15. 
Så 10 timmar har jag sovit i natt. Riktigt skönt. Men jag känner mig fortfarande trött. Sov lite mycket kanske.
 
Idag är det skola igen 9-16. Först ska vi börja med Orienteringslära och i em blir det boll1. Då ska jag inte glömma att smörja in mig ;)
Efter det blir det lite fadder häng med nollan.
 
Sen blir det hem eller till gymmet. beror på vad klockan blir.
 
BTW så har jag ganska mycket träningsvärk efter i går eller i förgår.
Vi hade ju friidrott i går igen där vi prövade typ alla grenar.
Mina knän sa ifrån efter att jag hoppat längd ett par gånger.
Men det var kul att testa kula igen. Första och bästa stöten blev 7,10 meter. Riktigt nöjd med det.
 
Men nu kurrar min mage så jag måste ta och fixa någon frukost.
 
Ha en fin dag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: