Taggar gymmet

- postat i: Livet
Om ett tag ska jag promenera ner till gymmet.
 
Idag är jag ju ledig från skolan. SKÖNT!
Dock har jag ju fadderuppdrag i em/kväll. Så gymmet får jag ta på morgonen. Annars brukar jag gilla eftermiddagarna bäst. Men va gör man inte bara för att få ihop schemat ;)
 
Fast det blir ett halv lugnt pass idag. Ska köra underkropp. Dvs ben, rumpa, mage och rygg.
Benen och rumpan måste jag köra lite försiktigt då mitt knä inte är kollat på än. Sedan har jag också galen träningsvärk i benen efter alla pass i skolan. Men det får jag bara jobba igenom ;)
Även överkroppen är mör sedans tisdagens pass vill jag lova ;)
 
Så jag får lägga lite extra fokus på mage och rygg. Men jag kommer ta det extra försiktigt över lag.
Magen och ryggen är ju två delar som du tränat i så många fler övningar än bara mag/rygg övningar.
Till exempel så spänner jag hela kroppen när jag kör bänkpress. Hela kroppen är då aktiv.
 
Men nu ska jag springa över till en fadder och hämta en grej som vi behöver ikväll.
 
Vi hörs efter gymmet ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: