Tagga loppet lunch

- postat i: Kost, Livet, Träning, Vikten
Eftersom jag ska springa vid 14.00 och går runt 13.30 ville jag inte ha en för tung lunch.
Men jag kände att något måste jag ha innan.
 
Så idag gav jag proteinfluff en ny chans. Men med ett annat recept.
 
Jag tog 2 äggvitor och vispade till fluff. Sedan tillsatte jag 1 port Fitnessgurus one whey isolate Milk Chocolate och landade i med fluffet. Jag tog även 2 msk lätt kvarg och blandade i.
Toppade med lite hallon.
Detta blev helt okej. Kanske lite mycket protein pulver men snart får jag nog till det riktigt bra ;)
 
Till detta blev det även en Celsius Lemon/Lime och ett "litet" piller.
Pillret är ett nytt tillskott som jag testar sedan en vecka tillbaka. De innehåller HMB som ska hjälpa musklerna att inte brytas ner lika mycket när jag tränar och försöker gå ner i vikt.
Ni kan alltid Googla på HMB så kan ni läsa mer om vad det är.
Jag vet att det kan ta ett tag innan man märker av några resultat. Men jag ska vara tålmodig.
Dessa tar jag morgon och kväll varje dag samt innan eller efter träning de dagar jag tränar. dvs 2-3 kapslar om dagen.
 
 
 
Nu är det bara en timme kvar tills jag drar.
Håll tummarna för mig sen och önska mig lycka till <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: