Studentlitteratur

- postat i: Livet
Det är verkligen inte de roligaste jag vet.
 
Idag fick jag köpa 3 böcker av en kompis för ett riktigt bra pris. Bara 400:- och visst de är begagnade men så värt!
Satte mig nu på kvällen för att beställa hem lite av de andra böckerna vi behöver för denna kurs.
Jag beställde 7 böcker för 1465:- Det vill säga ca 210:- per bok. Inte sååå farligt men detta är inte ens alla böckerna vi ska ha!!!!
 
För det är såååå kul attt lägga nästan 2000:- på kurslitteratur! Eller inte.
Visst man kan försöka sälja böckerna sen men jag är väldigt duktig på att kladda i mina böcker oftast.
Nu beställde jag bara de böckerna som lärarna sa var super viktiga och de som jag tror jag kan ha användning av nu och senare.
 
Så vad kommer jag göra i höst???
Läsa läsa och läsa...
Får väl börja med att ta med litteraturen till gymmet och bara cykla ;)
 
Livet som student är såååå underbart.
 
Men tur att kursen verkar super kul :D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: