Stadsfest

- postat i: Livet
I helgen är det stadsfest i Linköping och det är massor på gång.
 
Det vill säga att det är galet mycket folk på stan!
Verkligen galet!
 
Efter jag varit på gymmet tänkte jag och en kompis prova den internationella matmarknaden men det är för mycket folk och ganska dyrt tyckte jag. Så de slutade med att jag köpte en smoothie och en dinkelsnurra på naked jucie bar. Alltid gott där :)
 
Jag kom faktiskt hem med lite Engelsk fudge också.
Eftersom jag så sällan är i England fick lite av England följa med mig hem.
Det fanns hur mycket som helst att välja på. Dock var bitarna mega stora. Så ikväll ska jag dela upp dem i mindre bitar och dela upp dem i påsar så att jag inte äter upp allt ikväll.
Jag har ju inte ätit godis på nästan 15 veckor men detta räknar inte jag till lösgodis eller likande. Detta är lyxig vuxen godis enligt mig. Men vi får ju alla tolka det hur vi vill.
Jag sätter mina regler för mig så får du sätta dina för dig. Det blir bäst så ;)
 
Men nu ska jag iväg på lite förfest/häng innan nollan ska på sittning och jag ska hem igen för att plugga och sova tidigt. För i morgon är det stadsfest loppet!
 
Hej så länge...
 
Bild innan jag gick till gymmet ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: