Spinning... isch

- postat i: Livet
Jösses vad det gick undan hem för mig idag.
 
Tänkte att en go dusch väntar hemma så jag kan lika gärna göra det bästa av denna cykeltur och svettas riktigt ordentligt. ;)
Både dit och hem kände jag hur jävligt det brände i benen när backarna var sega.
Då tänkte jag bara "it´s ment to burn so lets make it burn!" Och jo det har bränt ordentligt i benen vill jag lova ;)
 
Lyckades även att cykla en mil under 30 minuter :D Riktigt nice!
 
Tävlingen var riktigt trevlig, bortsätt från vädret och alla flygmyror :P
Fick även bra feedback av den andra domaren som är utbildad :)
Börjar känna mig mer säker på dömningen för varje gång :)
 
Så nu är jag hemma. Känns som mitt i natten för mig :P
Men jag ska nu hoppa in i en goe dusch och sedan krypa ner under täcket :)
 
Hoppas ni haft en bra kväll :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: