Söndagen den 18 Augusti 2013

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Natt sov jag riktigt bra.
Hela natten utan att vakna.
Vakande runt 7.30 efter drygt 9 timmars sömn :)
 
Vad ska man göra idag då?
Jag har tänkt att städa lite på förmiddagen.
Gå och slänge lite skräp bland annat.
 
Efter lunch blir det gymmet med två kompisar. Det ska bli roligt :)
Jag ska köra underkropp idag. Ben, rumpa, mage och rygg.
För i morgon bitti ska jag upp tidigt för att köra ett armpass innan Nolle-P drar igång ;)
 
Efter gymmet är det tvättning som gäller typ hela kvällen för mig.
Eller jag brukar vara klar efter 2-3 timmar.
 
 
Men först behöver jag ha i mig lite frukost och protein.
Ska prova ett recept som jag hört att många kör. Proteingröt toppat med lite banan och jordnötssmör.
Jag ska testa med choklad/hasselnöt tror jag ;)
 
Hoppas det blir gott :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: