snart är det slut

- postat i: Livet
Japp. Mindre än 1 timme kvar. 
 
Sitter och kollar på tv och känner mig nöjd med denna sommaren.
Den har varit lång och bra. Även om det känns som den precis började.
Jag kanske inte har ätit de bästa men jag har tränat så mycket som jag tänkt plus lite till :-)
Jag har gått ner lite i vikt. Det är fortfarande åt rätt håll :-)
 
Jag cyklade alla dagar till jobbet utan idag pga min förkylning.  Det har blivit totalt 55,4 mil på cykel som bara är till och från jobb. Det är 554 km! Rikrigt bra gratis motion :-)
 
Nu kan jag se framemot en veckas ledighet :-)
Tyvärr är jag ju förkyld men jag hoppas den är borta snart. Och tyvärr ska jag till sjukhuset i mon :-( vill intr men det är ett måste :-/
Men det berättar jag mer om i mon.
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: