Prep lunch

- postat i: Livet
Dagens lunch blev tacopaj med massa grönsaker. Detta serveras med en Celsius då jag snart ska till gymmet. Idag provade jag på smaken Apelsin. Smakar typ som Fanta Zero. Helt okej. Kan tänka mig den flera gånger :)
 
Efter lunchen tog jag mig an ett projekt som inte velat ta tag i under 1-2 veckor.
Borsta mitt långa trassliga hår....
 
15 minuter tog det och aj va jag är öm i hårbotten nu.
En borste gick sönder på köpet. Som tur hade jag två. Men jag behöver ändå skaffa mig en ny.
 
 
Håret växer som ogräs just nu och jag orkar sällan göra något åt det :/
Oftast blir det bara en knut på huvudet men idag kunde jag faktiskt fläta det efter att jag bortstat det :)
 
När jag fått pengar och när jag har tid ska jag försöka hitta en frisör som jag tycker verkar bra.
Ska igentligen bara toppa och vårda det. Senare i höst får det nog bli en hårfärgning också då håret har blivit ganska blekt under sommaren, som vanligt.
 
Så om typ 30 min är det dags att bege sig mot gymmet för veckans sista pass :D
Är galet taggad!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: