Planera min träning

- postat i: Livet
Ja det har jag gjort lite nu under kvällen.
Eller bara en månad framåt.
 
Jag har kollat när det passar att lägga in gympass och när det kan passa med löpning och så vidare.
Jag är väldigt duktig på att få saker gjorda om de står uppskrivna. Antigen i almenackorna eller på listor.
Så ser jag till att planerar in när jag kan träna så brukar de oftast bli då.
 
Visst ibland får jag förhinder precis som alla andra och då kanske man får flytta runt lite i sin planering.
 
Ser verkligen fram emot hösten.
Både skola och träning tror jag kommer bli riktigt kul :)
Gratis träning i skolan också ;) Haha. Så det är lite svårt att planera långt in i höst då jag inte har någon aning om hur fysikskt tufft de olika momenten kommer att vara. De får visa sig.
 
Pratade även lite med M på gymmet idag och han har någon hemlig plan som han klurar på tills nästa uppföljning.
Den får bli i början av September då M varnade mig för att det kan bli tufft samtidigt som min squat challnge. 
Och när jag är klar med den så följs de två kommande veckorna med Nolle-P på Universitetet och jag kommer ha fullt upp som fadder. Då är mitt träningsmål att ta mig till gymmet minst 2 ggr i veckan.
Efter det då blir det lite ändringar :D Är riktigt nyfiken :)
 
Hur gick dagens gympass då?
Kan bara säga att jag är rätt trött på squatsen vid dehär laget :P
160 stycken stod på schemat idag och visst gjorde jag dem.
120 utan vikt (20*6) och 40 med 18,5kilo (10*4). J*vlar vad tufft det vad för benen.
Svetten bara rann om mig.
Jag försökte köra lite baksida lår efter det men benen hade ingen ork kvar.
Men det hade armarna och de gjorde riktigt bra ifrån sig.
Riktigt nöjd med bänkpressen som jag bara bli bättre och bättre på varje gång :)
Nästa gång hoppas jag att A hakar på så kan hon hjälpa mig att max lite ;)
 
BTW så var jag väldigt nöjd med mig själv på jobbet idag.
Inte en ända kaka eller bulle slank ner i magen :)
Nu är det bara att fortsätta likadant.
Hittade en bild med en text som är väldigt klok...
 
Lämna det dåliga bakom dig och se bara framåt mot hur fantastisk du kommer att vara ;)
 
I morgon är jag ledig och då kommer inte vem som helst att hälsar på mig.
Utan min fantastisk fina hund Trixie... och min minst lika underbara mamma :D
Mysigt värre vill jag lova :D
 
Så nu ska jag sova, för då kommer de fortare, eller hur?!
 
Natti natti på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: