Party pepp!

- postat i: Livet
Skit va kul det ska bli att gå ut och dansa ikväll.
Det var verkligen jätte länge sedan jag var ute :)
 
Klackarna får ligga i väskan tills jag kommer till NH (Nationernas Hus) eftersom jag ska på bio innan med min kompis :)
 
Så ikväll slog jag på stort.
Drog fram en favorit blåsa ;)
 
I denna klänning så syns man iaf :) Älskar den just för att den sticker ut ur mängden.
 
Men jag tycker att de är detaljerna som gör looken...
 
Jag har satt upp håret i den donut och snurrat de mest av håret runt. En del sparade jag och gjorde en liten fläta på varje sida som jag sedan fäste runt donuten. Tog mina hemma-fixade hårnålar med pärlor och piffade till det lite extra.
 
Eftersom jag har pärlor i håret machar jag med örhängen och halsband. Detta halsband använder jag väldigt sällan då jag tycker det nästan är för fint. Men nu känner jag att jag bryter av med en häftig klänning och maffiga klackar. 
 
Sminkningen är vanliga sotade ögon med eyeliner och lätt röda läppar.
 
Va säger ni???
Är det för mycket för er smak???
Tycker ni att man kan matcha fint med häftigt???
 
 
 
Hoppas ni får en fin kväll!!!


Sara rott

Jätte snyggt! Älskar halsbandet o klänningen!

Svar: Tack Sara :-) ♥
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: