Onsdagen den 28 Augusti 2013

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Då är det Onsdag och halva skolveckan har snart gått.
Eller för mig är det hela ;) Är schemafri Torsdag och Fredag :D
 
Idag har jag träningslära på förmiddagen och Boll2 på eftermiddagen.
Igår testade vi Baseboll som var riktigt kul. Men galet mycket regler :P
 
Ikväll är det dags för Nolle-P´s största fest. Lius egna ölfestival Munchen Hoben!
Jag ska vara nykter fadder och se till att nollan kommer hem inatt.
 
Så idag blir det ingen träning på gymmet.
Men jag har ändå sådan galen träningsvärk i benen sedan friidrotten i måndags. Även axlarna är möra efter gårdagens pass på gymmet.
Så inget gym idag men i morgon är jag där igen ;)
 
Måste ju även dela med mig av min frukost.
Idag var jag vrål hungrig när jag vaknade så jag gjorde havregrynsgröt. Toppade med lite åpplemos, mandlar och mjölk. Tog mig även en knäckemacka med gurka på. Kokade mig även lite kaffe :)
 
Till lunch kommer jag ta med mig samma som hela veckan. Tacopaj och pizzasallad ;)
Börjar bli lite trist men jag måste äta upp pizzasalladen innan den blir dålig ;)
 
Hoppas ni får en bra dag i solen ;)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: