New PB

- postat i: Livet
Startar av veckan med ett person bästa. Det kan väl inte bli så mycket bättre ;)
 
45 kilo i bänkpress!!! Så jäkla gött!
Jag klarade visseligen bara en och den var riktigt tung, men jag klarade den och utan hjälp. Eller A stod bakom om jag skulle behöva hjälp ;)
 
Så armarna har fått sig en reäl omgång. Riktigt nice.
Dock tyckte magen att det var väldigt jobbigt idag. Hade ju inte ätit något innan. Bara druckit en Celsius.
Så jag trodde jag skulle kräkas vid nästan alla övningar :P
Men det finns ju ett talesätt (eller vad man ska kalla det) som säger go hard or go home ;)
 
Nu ska jag fixa mig lite frukost.
Det ska bli ägg knäcke med lite frukt och kesella tror jag ;)
 
Ha en fin dag mina vänner ;)
 
 


Micke

Riktigt bra pressat! :D

Svar: Tack! Du är inte så pjåkig själv ;-) :-D
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: