Nästan

- postat i: Livet
Idag var det som sagt dags för invägning.
Jag hade 3 delmål som jag hoppades på att nå.
Och jag var riktigt nära på att klara alla 3 men inte riktigt.
 
Vågen stannade på 100,2 kilo. Bara 0,3 kilo tills det står tvåsiffrigt.
Fast som M sa, avrundar du som man gör i matten så är det 100 jämt ;P
 
Hur mycket fett procentuellt gick jag ner då?
Jag hoppades på 1% men det blev "bara" 0,6% vilket jag ändå är väldigt nöjd med. Magen hade faktiskt gått ner en hel procent så det är as bra. Dock fick scannern för sig att benen blivit fetare vilket både M och jag vet inte stämmer. Men det kanske är vätska eller något. 
Så nu har min kropp 38,8 % fett!
 
Och eftersom benen "blivit fetare" så nådde jag inte målet med att alla delar av kroppen skulle ligga under 40 % fett, men det når jag förhoppningsvis nästa gång :)
 
Jag tog denna vägning väldigt bra och är ändå väldigt nöjd. Det går ju åt rätt håll!
Jag gick ju faktiskt ner 2,1 kilo på 4 veckor.
 
Jag kollade genom mina kvitton lite nu när jag kommit hem och på 4 månader, sedan 18 april (då är mitt första kvitto som jag har kvar) har jag gått ner 7,6 kilo vilket är riktigt bra! Av dessa är det 7,1 kilo i rent fett! Så lite är ju muskler men det får vi jobba på.
 
Fortsätt jobba och va positiv!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: