Måndagen den 26 Augusti 2013

- postat i: Livet
God morgon mina fina läsare :)
 
Jag har precis ätit upp min frukost och håller på att dricka upp mitt thé. Kände lite av i halsen i gårkväll så jag får klara mig med thé. Till frukost idag testade jag att utvecka en gammal klassiker (för mig iaf).
Proteinpannkakor toppade med bananskivor och en klick jordnötssmör.
 
Ni som inte är så bekanta med jordnötssmör så innehåller de väldigt bra fetter och mycket protein.
Det är väldigt mycket kalorier per 100g (mellan 550-650 beroende på märket) men oftast behöver man inte så mycket. Säg att min klick är mellan 120-150 kcal. Jag äter jodnötssmör ibland just för att de är väldigt mättande. Jag håller mig mät längre helt enkelt ;)
 
Är du sugen på att testa jordnötssmör så satsa på ett ekologiskt med högt jordnötsinnehåll!
 
Nu ska jag packa klart väskan för snart ska jag dra mot skolan.
Det ska tydligen bli fantastiskt väder idag :D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: