Måndagen den 12 Augusti 2013

- postat i: Livet
God morgon på er.
Eller god och god?
 
Jag är fortfarande förkyld :( Slemig och dan i halsen.
Så nu fixar jag lite thé och hoppas jag blir lite hungrig sen.
 
Idag blir det att ta det lugnt fram tills lunch. Kyrera mig lite med någon film eller två.
Hoppas på att jag slipper va sjuk lika länge som jag var sist.
Då var det ju av och till i 6-7 veckor :(
 
Det är fasiken inte okej att bli sjuk nu när jag är ledig i en vecka. Men det är väl så det brukar bli.
När man ska vara ledig så slappnar väl kroppen av och då exploderar sjukdomarna :/
Någon mer som känner igen sig?
 
Vid 14 ska jag vara på sjukhuset. Ingen big deal för många men för mig är det riktigt jobbigt.
Ska göra de där jäkla cellproven igen. Måste försöka övertala med att jag slipper komma tillbaka till kvinnohälsan mellan varje gång. Ja menar det är fjärde omgången jag testas på mindre än 2 år och idag är det de åttande provet jag tar. Hatar verkligen att göra dessa prover och varför måste man göra dem på båda ställen.
Det är ju ändå alltid samma svar från kvinnohälsans tester.
Suck. Hoppas det går bra idag iaf och att jag kanske kan få slippa den här i ett år nu iaf. Hittills har jag ju blivit kallad var sjätte månad :/ Det är ju inte så att de är gratis heller :/
Nä nu ska jag inte tänka på det.
 
Nu ska jag ta mitt thé och sätta på en film.
 
Hej så länge
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: