Lyssna på din kropp, ibland...

- postat i: Livet
Nu är min mamma och min hund påväg hem till Västergötland igen.
Alltid lika mysigt att ha dem här :)
 
I går gick vi en sväng på stan då min mamma aldrig har sett stan. Vi brukar alltid åka till Ikano.
Så en lite smaklös lunch på stan och lite gratis motion.
 
Dock sa mina knän ifrån då de är väldigt trötta på alla squats.
Så igår blev det vilodag som schemat sa och idag ska jag verkligen ta det långsamt med mina 180 squats.
Jag måste lyssna på kroppen i detta fall så jag inte pajjar knät totalt. Men tar jag det långsamt så ska de vara lugnt tror jag.
 
Ibland ska man lyssna på sin kropp men inte när magen säger att den vill ha massa sötsaker, för de kan jag klara mig utan ;)
 
Jag hade ju även tänkt att springa i går men knäna satte stopp för det också.
Får hoppas att jag får spring i bena nästa vecka eller sent i morgonkväll.
För idag ska jag arbeta 13-21 och i morgon 8-12. Efter jobbet i morgon är det dags för gymmet igen!
Det blir 3 gånger denna veckan för nästa vecka hinner jag bara en ev två om jag delar upp underkropp och överkropp.
 
Så nu ska jag försöka börja med mina squats ;)
 
Hoppas ni får en fin och varm lördag ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: