Lördagen den 31 Augusti 2013

- postat i: Livet
Då är sista Augusti här. Den sista dagen på sommaren?
Usch vill inte tänka på det.
 
Nä nu tänker vi på något roligare.
Va gör jag?
Jag sitter och dricker en Celius med smak av Persika och Mango. Lite variation är väl inte fel. Nej faktiskt inte. Den är riktigt god. Fast det är typ alla Celsius smaker. Jag har dock inte provat Cola. Men jag gillar inte cola så jag tror inte att jag gillar denna heller :P
 
Ceslius betyder för mig att snart är det dags för träning!
Japp!
Ska strax röra mig mot gymmet för ett underkroppspass med en vän :)
Träna tillsammans är så mycket roligare.
Dock blir det ofta längre vilor mellan seten och övningarna, men det får man överleva med ;)
 
Senare idag då?
Jag har faktiskt gå ut och dansa ikväll.
Det var riktigt länge sedan.
Dock ska jag inte dricka någon alkohol. Pallar inte att vara bakis.
Ikväll är det nämligen avslutningssittning för nollan men jag kommer bara efter den. Känner inte att jag vill lägga de pengarna på en sittning. Jag kan ju joina efteråt för en mycket billigare peng :)
 
Så ser min dags plan ut.
 
Vad ska ni göra idag???



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: