Lördagen den 24 Augusti

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Jag klev nyss upp ur sängen och har sovit så gott i natt.
Det blev 9 timmars sömn :)
 
Men nu kurrar magen så jag var tvungen att gå upp.
Jag har tänkt att fixa mig ägg mackor till frukost idag. Så himla gott :)
 
Vad är dagens planer idag då???
Jag har bokat ett Bodyjam pass med en kompis.
Det ska vara något typ av danspass så det tror jag blir kul :)
 
Idag blir det ingen styrketräning då jag ska springa stadsfestloppet imorgon (om mitt knä inte strejkar).
Så jag kanske borde vila idag men dans är ju mest kul ;)
 
Idag har jag förövrigt ríktig nice träningsvärk från Tordagens överkroppspass ;) 
Axlarna är sådär glada ;) haha
 
I em/kväll blir det lite häng med nollan innan de ska på sittning.
Jag ska inte följa med på sittningen då jag vill vara ordentligt utvilad i morgon.
Så ikväll ska jag bara vara hemma och chilla.
 
Har tänkt att jag ska köpa med mig lite frukt hem efter gymmet så kan jag göra en god fruktsallad eller något att mumsa på ikväll ;)
 
Ha en bra dag alla fina så bjuder jag på en bild från min instagram från igår ;)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: