Lördagen den 17 augusti

- postat i: Livet
Ja det är dagens datum det.
 
Vad har jag hunnit göra idag då???
 
Jag började dagen med att avsluta mina squat challnge innan frukost!!!!
 
Sedan till affären för att hämta de fina paketet från fitnessguru som ni fick se förut.
Provade deras äpplepajs bar. Helt okej men jag hade förväntat mig mer.
 
Sedan har jag varit på campus mellan 10-16 för att förbereda inför nolle-p som börjar på måndag.
Ska bli riktigt kul att träffa alla nollor :)
 
Så nu tänkte jag vila huvudet ett slag för vid 18 tiden ska jag hem till en kompis för grillning.
Så full rulle idag verkligen.
 
Tur att man är ledig i morgon.
Eller jag ska ju "bara" till gymmet och sedan tvätta under kvällen.
Men det är ju inte så mycket :P
 
Hoppas ni har en härlig dag :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: