Laddar inför ny vecka

- postat i: Livet
Ja det har jag nästan glömt bort för jag har tänkt så mycket på stadsfestloppet.
 
Ja i morgon är det ju Måndag igen och skola står på schemat.
9-16 för att vara mer exakt.
Vi ska ha friidrott i morgon igen. Det är mest fokus på Kula och längd då.
Ska bli kul då Kula var min parad gren när jag var liten. Får se om det fortfarande är så ;)
Det skulle eventuellt bli lite mer höjd i morgon också.
 
På eftermiddagen ska vi ha rörelseanalys. Vi ska alltså analysera varandras rörelse i de olika friidrottsgrenarna.
Ska bli väldigt intressant att testa på detta. Det är ju vad vi behöver kunna som framtida idrottslärare.
 
Matlådan är redan kirrad och det blir samma som gårdagens middag. Dvs tacopaj med pizzasallad :)
Måste komma ihåg att ta med vatten i morgon också.
Hoppas att det blir fint väder också ;)
 
Direkt efter blir det gykelfestival med nollan. Ska bli riktigt kul att höra vad alla grupper har hittat på :)
Efter det hoppas jag på att kunna dra hem eller att jag bara är med på mellanfesten en stund.
Jag får se hur det blir ;)
 
Tyvärr blir det inget gym förens på Torsdag nästa vecka. Men i slutet av veckan tänker jag köra all-in. Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag! Go hard or go home!
 
Hoppas att vi alla får en bra vecka nästa vecka också :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: