I väntan

- postat i: Livet
på paket... :D
 
Jag blir som ett barn på julafton när man får paket även om man köpt dem själv :P
Har fått mail i från fitnessguru att de skickat iväg mitt paket. Det väger 4 kilo :D
Massa grejer till mig :D
 
Så förhoppningsvis kommer det redan i mon :)
 
Hoppas även att ett annat paket kommer i morgon som jag beställt från fitnessbutiken.
Men det berättar jag mer när jag har provat om det är bra har jag tänkt ;)
 
Det blev inget gym idag men jag tog mig en promenix på stan.
Och jösses vad jag har gymabstinens!
Jag vill träna!!!
Så va gör man inte då. Jo man går till gymmet och fjäskar till sig en kopp kaffe av M ;) Pratade lite också och han sa att det är okej att jag går till gymmet i mon sålänge jag inte jobbar upp för stort flås. Dvs ingen cardio.
Men tänkte att jag kan gå lite som uppvärmning och sedan köra mina armar men "bara" 3 set av varje. Inga drop set eller extra.
 
Så i morgon runt lunch drar jag dit om jag inte blir super dålig under natten ;)
 
Så lycklig tjej som börjar bli frisk och som väntar på paket :D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: