I Can and I will

- postat i: Livet
Morgonen har börjat riktigt bra.
Bra känsla i kroppen och bra mental styrka.
 
Testade att göra mina proteinpannkakor med extra protein med smak och choklad. Riktigt goda.
Dock blev det väldigt mycket så jag sparade halva portionen. Kanske att jag tar med de till jobbet i morgon som frukost ;)
 
Häromdagen satt jag och kollade runt på lite bilder från i höstas och jag kunde verkligen se i mitt ansikte hur långt jag har kommit!
Jag plockande ihop lite bilder och la upp på Instagram förut (ni följer väl mig där: sannasaur)
 
Jag kan verkligen se hur mina kindben börjar synas och hur "puffig" jag var i ansiktet förut.
 
Här ser ni också att jag har gjort mina squats för idag. Räknade ut att jag gjort över 2000 squats hittills under denna challnge men också att jag har över 2000 kvar. Det var inte lika smart av mig att räkna ut :P
 
Men i morgon är det rest day dock kommer benen få jobba ändå.
Kommer få cykla en hel del i mon, men jag ser det som dagens träning ;)
 
Jag ska nog kolla genom lite äldre kort också som jag har på min externa hårddisk så kanske jag kan lägga upp fler bilder på hur långt jag har kommit.
Men jag har en lång väg kvar också ;)
 
I Can and I Will reach my goals!!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: