Härligt med gym

- postat i: Livet
Idag hade jag riktigt roligt på gymmet :)
 
A var tillbaka och vi körde på under 2,5 timmar. Skrattande och pustande. Vi är för bra asså :)
Det blev ett riktigt gött gympass och jag är nöjd.
Hade dock hoppats på att ta PB i bänk igen. Gjorde ett försök på 45 kilo men det gick inte riktigt.
Var väldigt nära att klara en men det får vänta någon/några vecka/veckor. Då kommer jag att ta det!
 
Efter gymmet mötte vi upp en kompis för en kopp kaffe och lapa lite solljus i Trädgårn :)
Så jag var inte hemma förens 17.40.
Då blev det middag då magen skrek efter mat.
Hade ju bara ätit frukost på jobbet, vilket var 3 ägg på 4 knäckebröd. Samt en naturdeitbar till lunch. Det var bara för att jag inte ville äta något tugnt för tätt in på gympasset.
 
Till middag slog jag på stort och gjorde mig en sallad med lufttorkade skinka och mozarella :) Nom nom!!!
Även ett glas alkoholfritt rose till det ;)
 
Glasen fick jag i går. De är en present från min pappas moster och hennes man i försenad 25 års present :) 
Riktigt fina och stora vinglas :)
 
Så nu är magen mätt och belåten men jag ska nog unna mig en glass nu ;)
 
Hoppas ni haft en toppen Söndag och att ni får en härlig kväll :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: