Fysiskt utpumpad

- postat i: Livet
Nu är kroppen verkligen helt slut!
 
Det blev en timmes pass på gymmet där jag körde hårt med armarna.
Är riktigt nöjd med att jag körde ut allt jag hade i slutet med totalt 50 rep över 4 set i bänken med 20 kilo (dvs bara stången). Kunde knappt lyfta armarna efteråt.
 
När jag drack mitt proteinpulver så trodde jag att jag skulle kräkas för att jag tagit i så hårt.
Så mer än halva vägen hem valde jag att gå mest för att jag var så rädd att jag skulle spy :P
 
Väl hemma så testade jag att steka två ägg i kokosolja från fitnessguru. Läste om det på http://fitnessguru.se/bernhardsson 
Det blev riktigt gott. Lite ovanlig smak men gott :)
Så till kvällsmat blev det två stekta ägg och gurkaskivor :)
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen :)
 
Heja mig som faktiskt har hunnit med skola, nolle-p, plugga och gymmet :)
Ibland är man lite extra duktig :)
 
God natt på er!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: